سئو | آموزش رایگان سئو سایت - پارسی سئو

آموزش سئو سایت,آموزش بهینه سازی سایت,آموزش کامل سئو و بهینه سازی سایت

سئو | آموزش رایگان سئو سایت - پارسی سئو

آموزش سئو سایت,آموزش بهینه سازی سایت,آموزش کامل سئو و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

به عنوان یک بازاریاب، ما هر کاری که در توان داشته باشیم برای جذب ترافیک بیشتر به سمت سایت انجام می دهیم. از سئو گرفته تا دریافت ترافیک بیشتر از سمت گوگل و تبلیغات پولی در رسانه های اجتماعی و نیز انجام تست A/B در مقیاس بزرگ برای افزایش نرخ تبدیل، کارهایی است که در این زمینه انجام می دهیم.


سایت های زیادی روزانه در حوزه کاری ما به وجود می آیند، در حالیکه ما تلاش می کنیم موقعیت خود را در موتورهای جستجو حفظ کنیم. حتما شما هم این موضوع را تایید می کنید که تمامی این تلاش ها برای به دست آوردن کلیک است.

این میان یک فاکتور بسیار مهم را فراموش کرده ایم و آن هم سرعت سایتمان است. سرعت سایت به طور مستقیم با نرخ تبدیل رابطه دارد . هنوز هم سایت های بسیار اندکی وجود دارد که آن را بهینه سازی کرده اند .

چرا سرعت سایت بسیار مهم است؟

گوگل الگوریتم های رتبه بندی خود را از دید افراد مخفی می کند اما بیشتر فعالان آموزش سئو و بهینه سازی به خوبی می دانند که آنها سرعت سایت را بخشی از سیستم خود قرار داده اند. این کار باعث شده است که عملکرد سایت برای دستیابی به رتبه بندی بهتر در گوگل بسیار مهم باشد. علاوه بر مزایایی که سرعت سایت بر روی سئو دارد، این موضوع تاثیر مثبتی بر روی تجربه کاربری خواهد داشت. سایت های تجارت الکترونیک معمولا به خاطر سرعت بارگذاری بالاتر ، افزایش فروش فوق العاده ای را تجربه می کنند. حالا سوال اینجاست که اگر سرعت چنین تاثیر روشن و قابل اندازه گیری دارد پس چرا توسط وبمسترها و بازاریابان نادیده گرفته می شود؟

امروزه، ۲۶.۴ درصد از وب سایت ها وردپرسی هستند. وردپرس به خاطر کدهای هسته اش و افزونه های متعددی که دارد ، سئو دوست می باشد. با اینحال، وردپرس کنترلی بر روی سرعت سایت ندارد. کینستا یک هاست وردپرس مدیریت شده است که از آخرین فناوری ها برای کمک به بهبود سرعت سایت ها استفاده می کند. درست همانند افزونه های شگفت انگیزی همچون Yoast که می تواند تاثیر خوبی بر روی سئو داشته باشد، کینستا نیز می تواند سرعت سایت شما را بهبود ببخشد. کینستا از اول برای بازاریابان و مشتریانی طراحی شده است که زمان و هزینه خود را بر روی سئو، بازاریابی محتوا و تبلیغات صرف می کنند. این شرکت ها می توانند بر روی نقاط قوت و اصلی کسب وکار خود تمرکز کنند. آنها نباید نگران مشکلاتی همچون سرعت بارگذاری سایت باشند. با استفاده از این هاست، شرکت ها دیگر نگران چنین مشکلاتی نخواهند بود.

کینستا چگونه می تواند عملکرد سایت شما را بهبود ببخشد؟

هاستینگ سایت ها شامل دو حوزه است : نرم افزار و سخت افزار. کینستا راه حل هایی را انتخاب و ایجاد کرده که برای وردپرس و نیازهای آن بهینه شده است. در سمت سخت افزار، ما پلتفرم ابری گوگل را به عنوان فراهم کننده سرور انتخاب کرده ایم. اینکار به ما اجازه می دهد از مزایای بزرگترین شبکه جهانی بهره مند شویم. سرورهای ابری گوگل بسیار قدرتمند، قابل سفارشی سازی و مقیاس پذیرند. در سمت نرم افزار، سیستم های ما دارای دو ویژگی بسیار مهم است : LXD و PHP7 . LXD بخش اصلی معماری ماست. این یک سیستم ساخته شده توسط اوبونتوست که سیستم عامل سرورهای ما را نیز ایجاد کرده است. این ادغام باعث شده است که کینستا یک سر و گردن از بقیه رقبا بالاتر باشد.


برخی از این مزایا عبارت است:


مقیاس پذیری خودکار

جداسازی کامل سایت

پشتیبان گیری بدون ایجاد سربار برای سرور

افزونگی

مکان مخصوص برای هر سایت


سایتی که بتواند به آسانی در یک محیط امن با پشتیبان گیری مداوم اجرا شود، حتما محافظت بالاتری نیز دریافت خواهد کرد. در میان سایر فناوری ها، PHP7 مزایای بسیار زیادی در اختیار شما قرار می دهد. PHP7 معمولا عملکرد سایت را چندین برابر نسبت به نسخه های قبلی همچون PHP 5.6 افزایش می دهد. علاوه بر این، PHP7 می تواند بار سرور را کاهش دهد و زمان در دسترس بودن سایت را افزایش دهد. زمان بار گذاری سایت بعد از استفاده کردن از کینستا:


هدف اصلی ما ایجاد وبسایت هایی با عملکرد بهتر است اما این موضوع باعث نمی شود که تجربه کاربری را از یاد ببریم. ما بر روی ابزارهای متعددی تمرکز کرده ایم که به شما اجازه می دهد کار خود را بهتر و سریع تر انجام دهید. داشبورد کاربر پسند ما به شما اجازه می دهد تمامی سایت ها خود را از یک مکان مدیریت کنید. ابزارهای آنالیتیکی درون ساخت ، به شما اجازه می دهد ترافیک، بازدید کنندگان، درخواست ها و سایر موارد را به آسانی پیگیری نمایید. ما همچنین به طور مداوم در حال اضافه کردن ابزارهای پیشرفته ای همچون مدیریت حافظه نهان، دسترسی به SSH ، پشتیبانی از Git ، استفاده از WP- CLI هستیم.



شما می توانید به اسانی تمامی سایت های خود را از یک مکان مدیریت کنید

همین امروز سایت خود را سریع تر کنید:

اگر کسب و کار آنلاین شما برایتان مهم است، پس زمان آن فرا رسیده است که بر روی سرعت سایت خود تمرکز کنید. کینستا یا استفاده از ابزارهای موجود می تواند تغییر قابل توجهی در سرعت سایت ایجاد کند.

  • ۹۵/۱۰/۰۳
  • علیرضا افشار

آموزش سئو و بهینه سازی

سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی